Loonadministratie.

Een goede loonadministratie bijhouden is niet gemakkelijk. Er zijn veel regeltjes en belangen en er is tijdsdruk. Iedere belanghebbende heeft haar eigen regels en vereisten: CAO’s, medewerkers, UWV, Belastingdienst, Pensioenfonds, bedrijfstakfondsen en overige instellingen.

Veel van deze regels veranderen snel. Wat vandaag correct is, kan morgen al weer tot het verleden behoren.

Loonadministratie zelf doen of uitbesteden?

Veel bedrijven hebben daarom de loonadministratie neergelegd bij hun accountant. Maar is die wel de juiste partij? Het gaat tenslotte niet alleen om harde financiële feiten maar ook over de menselijke kant.

Er zijn ook ondernemers die het zelf doen. Het bijhouden van kennis en wijzigingen in arbeidsrecht en cao’s, blijkt voor hen een lastige en tijdrovende bezigheid. Deze tijd en energie kun je als ondernemer ook aan je core-business  besteden.

Door onze ervaring kunnen wij het zakelijke en de menselijke kant uitstekend combineren en ondersteunen wij jou in het gehele proces. Laat ons je loonadministratie verzorgen en dan zorgen wij voor de correcte en snelle afhandeling.

Geen enkele onderneming is hetzelfde. De één heeft veel mutaties of juist weinig of bijvoorbeeld bijzondere cao’s of oproepkrachten op de loonlijst. Voor ons maakt dat niet uit. Wij regelen het voor een vast bedrag. Wij de uitdaging, jij de zekerheid. En de tijd om te doen wat je echt leuk vindt: ondernemen.

Vragen salarisadministratie

Het voordeel van één partner voor je loonadministratie met kennis van personeelszaken, blijkt uit de vele vragen die we krijgen. Voorbeelden van gerelateerde vragen aan de administratie die we geregeld krijgen, zijn:

  • Ik wil personeel gaan aannemen; hoe pak ik dat aan?
  • Kunnen jullie een arbeidscontract voor mij opstellen?
  • Wat is een passend salaris?
  • Welke vergoedingen mag ik verstrekken?
  • Mijn medewerker heeft een loonbeslag, wat moet ik doen?
  • Welke loonsubsidies kan ik krijgen?
  • Mijn medewerker is al een tijdje uitgevallen door ziekte; wat betekent dit voor het salaris?
  • Wat is de vrije ruimte binnen de werkkosten- regeling?
  • Moet mijn medewerker een pensioen hebben?

Waarom loonstroken bij ons?

Steeds meer ondernemers uit Dordrecht en omgeving weten ons te vinden voor het verzorgen van de loonstroken. En dat is geen wonder. Wie wil er nu geen zekerheid en meer tijd?

  •  Vast bedrag per loonstrook inclusief gratis:
    • Helpdesk verloning
    • Onbeperkt aantal mutaties
    • Web-omgeving voor werkgever
    • Moderne app voor de werknemer
  • Vakkundig
  • Vertrouwd
  • Onafhankelijk: we hebben geen afspraken met externen zoals Arbodiensten, verzuim- en pensioen verzekeraars, juristen of software leveranciers
  • Flexibel: ook ‘s avonds te bereiken of afspraak te maken
  • Eén bedrijf als aanspreekpunt voor personeels- advies en administratie
  • Kleinschalig en betrokken team:

Ja, ik wil zekerheid en tijd

Klinkt dit je als muziek in de oren? Neem dan contact op met het HR bureau van Dordrecht en omstreken. Wij maken altijd eerst vrijblijvend kennis, zodat je weet wie wij zijn, wat je betaald en wat je er voor krijgt.

“Wij hadden behoefte aan ondersteuning met de loonadministratie i.v.m. de overgang naar AFAS.”

ArjoCFOKenbri

“Voor het eerst personeel in dienst nemen is een grote stap. Hert en de Ree heeft daarin geweldig geholpen. Van advies, opstellen arbeidscontract tot en met salarisadministratie hebben ze mij ontzorgd. Een aanrader!”

RolandEigenaarMootiv media and more

Gratis folder loonadministratie?

Schrijf je in en ontvang folder!