AdXpert
ADXpert is een ambitieus bedrijf en actief op het gebied van arbeidsdeskundig advies, begeleiding naar werk, arbodienstverlening en fiscaal onderzoek naar te veel betaalde premies en belastingen voor werkgevers.
ADXpert groeit! Daarom zijn we op zoek naar een
Back office medewerker | ARBO
32-40 uur
Houd je van aanpakken, diverse werkzaamheden en afwisseling? Blink jij uit in plannen, organiseren en het overzicht bewaren? Dit is je kans! Een leuk team van ARBO-professionals zoekt een zelfstandige, dienstverlenende collega. Jou dus!?
Wat houdt de functie in?
Jij weet van aanpakken. De taken, mailtjes en telefoontjes handel je daadkrachtig af, zonder de zorgvuldigheid uit het oog te verliezen. Samen met drie collega-secretaresses ondersteun je het team van casemanagers en bedrijfsartsen.
Je plant afspraken, onderhoudt telefonisch en per mail diverse contacten. Het is jouw verantwoordelijkheid om – met input van anderen – offertes te maken en te versturen en daarnaast administratieve taken in het salesproces uit te voeren. Je bewaakt diverse deadlines in het werkproces. Naast je vaste takenpakket denk je proactief mee en signaleer je zelf waar je werk uit handen kunt nemen.
Het betreft een spilfunctie, waarbij eigen inbreng gewaardeerd wordt. Het kan hectisch zijn en geen dag is hetzelfde. Om die reden ben je stressbestendig, werk je zelfstandig en laat je je niet snel afleiden. Je wordt onderdeel van een hecht team met als motto: kennis delen is vermenigvuldigen. Binnen ADXpert heeft elk team een eigen secretaresse, waarmee je samenwerkt. En door overleg, het bijwonen van bijeenkomsten en kennissessies leren we van en inspireren we elkaar.
Wat breng jij mee als secretaresse?
Je hebt een secretariële opleiding en bij voorkeur mbo+/hbo werk- en denkniveau. Verder treffen we op jouw cv werkervaring aan in het secretarieel ondersteunen van een team. Je kunt goed de prioriteiten bepalen en laat zaken niet op z’n beloop. Je blinkt uit in de Nederlandse taal en nauwkeurig werken is voor jou vanzelfsprekend. Je bent dienstverlenend, klantgericht en flexibel, maar durft ook je grenzen aan te geven.
Wat kun jij van ons verwachten?
Bij ADXpert hebben we alle disciplines onder één dak. We ontzorgen werkgevers met oplossingsgerichte verzuimbegeleiding: pragmatisch en toekomstgericht. Met een team van arbeidsdeskundigen, bedrijfsartsen, coaches en casemanagers. Ons team weet wat werkt. Dit doen we met compassie, daadkracht en tempo.
Je zult ons leren kennen als flexibel, je werkdagen en tijden bepalen we in overleg. Wij werken vanuit christelijke waarden en wij waarderen meedenken en ondernemerschap. Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Wij werken voor vele mooie klanten in verschillende branches.